Suomen laajin strassivalikoima! Nopea toimitus 1-3 päivää!

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 28.4.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

PANKKIMAKSUT


Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com



Paypall on turvallinen ja nopea maksutapa.


Seurat ja yritykset 

Minimilaskutus 100€.

Ota yhteyttä sähköpostilla laskutus(at)littlestep.fi

Tilaukset voi tehdä sähköpostilla ja laskutamme seuraa/yritystä.

Ei laskutusta yksityishenkilöille!

Lisäämme laskuun 3€ laskutuslisän.



Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. 

Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

{asiakaspalvelu@littlestep.fi}

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Nouto

Noutolaatikkomme sijaitsee varastomme ulkopuolella  osoitteessa Varsikuja 7 t9, Kello.

  Voit valita noudon, jos asut oulun seudulla.

  Yli kahden kilon paketille ,  noutolaatikko ei ole mahdollinen. Ota yhteyttä asiakaspalveluun sopiaksesi noutoajan.

Saat noudosta ilmoituksen viestillä/ sähköpostilla  sekä lukon numerokoodin. Säilytämme tilausta max 3 vrk noutolaatikossa. Sen jälkeen sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.

Noudosta ei tule maksua. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. ( Yleensä n1-3 vrk)Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Myyjä ei vastaa palautuksen tai vaihdon toimituskuluista, ellei myyjä ole tehtyt virhettä lähettäessään vääriä tai virheellisiä tuotteita.  

Palauttaessasi tuotteet, maksamme tuotteiden hinnan samalla maksutavalla kuin maksaessasi , heti kun olemme saaneet palautetut tuotteet haltuumme. Toimituskuluja emme palauta, emmekä vastaa palautuskuluista.

Palautuksesta on ilmoitettava myyjälle viimeistään 14vrk kuluttua tuotteen saamisesta. 

Ota yhteys sähköpostilla ennen palautusta. 


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti